Головна » Файли » Мої файли |
31.10.2014, 22:30 | |
Крнтрольна робота № 1 Усна народна творчість І варіант І рівень (за кожне питання ‒ 0, 5 бала) 1. Про боротьбу з яким ворогом ідеться в пісні «Чи не той то Хміль». в) з польською шляхтою; г) з татарською ордою. 2. Куди виїхав пан турецький на “роковий день Великдень” (“Маруся Богуславка”)? а) на ярмарок; б) в Богуслав; в) до губернатора; г) до мечеті. 3. Укажіть, до якого твору належить наведений фрагмент. 4. Суто українськими фольклорними творами вважають: 5. В якій історичній пісні згадується битва під Жовтими Водами? 6. Установіть відповідність між цитатою з народної пісні та художнім засобом. в) “матусенька”, “дитинонька”. 3.Пестливі слова 4.Метафора ІІ рівень (за кожне питання — 1 бал) 7. Дума — це 8. Яким було життєве кредо Устима Кармалюка? 9.Чим закінчується дума «Маруся Богуславка»? ІІІ рівень (за питання — 1,5 бала) 10. Обґрунтуйте, чому під час бурі брати залишилися живими («Буря на Чорному морі»)? 11.Обгрунтуйте, чому героїня твору “Ой не ходи, Грицю” отруїла свого коханого? ІV рівень (твір – 3 бали) 12.Напишіть твір-мініатюру на одну з поданих тем: а) “Кобзарі — співці вільного життя”. б)“Маруся Богуславка: зрадниця чи патріотка?” (за одноіменною думою). в) “Моя улюблена українська історична пісня”.
Крнтрольна робота № 1 Усна народна творчість ІІ варіант І рівень (за кожне питання — 0,5 бала) 1. Герой якої історичної пісні очолив боротьбу з панами в Умані і здобув слави? а) М. Залізняк («Максим козак Залізняк»); б) Б. Хмельницький («Чи не той то хміль»); в) Сірко (“Та, ой, як крикнув же козак Сірко”); г) Морозенко («Ой Морозе, Морозенку»). 2. Думи виконуються у супроводі: а) скрипки; б) флейти; в) бандури; г) арфи. 3. Яку чисельність війська зібрав Максима Залізняка у місті Жаботині (пісня «Максим козак Залізняк»)? 4. В якій пісні Марусі Чурай героїня розмірковує над власним щастям? а) «Ой не ходи, Грицю»; б) «На городі верба рясна»; 5. На місці трьох крапок мало бути прізвище «Ой той то ..., Що ляхів рубає» а)Гриць; б)Кармалюк; в) Морозенко; г) Хмельницький. 6. Установіть відповідність між цитатою з народної пісні та художнім засобом. в) “Накидали за годину панів повні шанці” 3.Гіпербола ІІ рівень (За кожне питання — 1 бал) 7. Речетатив – це… 8. Що сталося з Морозенком (“Ой Морозе, Морозенко”), коли він потрапив у полон? 9. За що підлягали покаранню брати, герої народної думи «Буря на Чорному морі»? ІІІ рівень (за питання — 1.5 бала) 10. Обґрунтуйте, чому Маруся Богуславка відмовилася повернутися з невільниками додому. 11. Обґрунтуйте, яким чином прислів’я “Хто сам у злиднях плаче, той другого недолю бачить” пов’язане з ідейним змістом пісні “За Сибіром сонце сходить”. ІV рівень (твір – 3 бали) 12.Напишіть тві-мініатюру на одну з тем: а) “Моя улюблена дума”. б)“Славні лицарі, захисники рідної України” в) «…Бо хто матір забуває, Того Бог карає» (за народною думою «Буря на Чорному морі»). | |
Переглядів: 1411 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |