Головна » 2014 » Листопад » 04

8 клас

УРОК № 27

Тема.  Леся Українка. “Давня казка”. Ідея вільної творчості, вільнолюбства    людини. Проблеми і мотиви поеми.

Мета: навчальна:поглибити  в учнів уявлення про погляди Лесі Українки на призначення мистецтва і  митця в суспільстві, служіння музі й народові; вчити їх сприймати художній твір у єдності змісту і форми; розкрити високі моральні риси народного співця; дослідити у творі “Давня казка”  ідею вільної творчості, вільнолюбства людини; зосередити увагу на проблемах і мотивах твору;

             розвивальна: розвивати в учнів навички роботи з ... Читати далі »

Переглядів: 3864 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

5 клас

 

Урок №  14

Тема:     Іван Франко “Фарбований Лис”.  Головні та другорядні персонажі казки. Образ Лиса, риси його характеру.

Мета: навчальна: продовжити знайомити школярів зі змістом казки І. Франка “Фарбований Лис”, визначати головних і другорядних персонажів твору; охарактеризувати образ Лиса Микити, визначити основні риси його вдачі, розвивати вміння виразно читати, грамотно надавати відповіді на запитання, доречний коментар; узагальнювати і робити висновки;

              розвивальна:формувати кругозір, світогляд учнів; сформувати власне ставлення до позиції свого &l ... Читати далі »

Переглядів: 1822 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

5 клас

 

Урок №  14

Тема:     Іван Франко “Фарбований Лис”.  Головні та другорядні персонажі казки. Образ Лиса, риси його характеру.

Мета: навчальна: продовжити знайомити школярів зі змістом казки І. Франка “Фарбований Лис”, визначати головних і другорядних персонажів твору; охарактеризувати образ Лиса Микити, визначити основні риси його вдачі, розвивати вміння виразно читати, грамотно надавати відповіді на запитання, доречний коментар; узагальнювати і робити висновки;

              розвивальна:формувати кругозір, світогляд учнів; сформувати власне ставлення до позиції свого &l ... Читати далі »

Переглядів: 3284 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

5 клас

 

Урок №  14

Тема:     Іван Франко “Фарбований Лис”.  Головні та другорядні персонажі казки. Образ Лиса, риси його характеру.

Мета: навчальна: продовжити знайомити школярів зі змістом казки І. Франка “Фарбований Лис”, визначати головних і другорядних персонажів твору; охарактеризувати образ Лиса Микити, визначити основні риси його вдачі, розвивати вміння виразно читати, грамотно надавати відповіді на запитання, доречний коментар; узагальнювати і робити висновки;

              розвивальна:формувати кругозір, світогляд учнів; сформувати власне ставлення до позиції свого &l ... Читати далі »

Переглядів: 3236 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

 

Тема. Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом.

Мета: навчальна: поглибити й систематизувати знання п’ятикласників про правила вживання апостроф; формувати загальнопізнавальні вмміння  правильно вимовлятти  й писати  слова  з апострофом, пояснювати свій вибір за допомогою правил, знаходити помилки, виправляти їх в усному і писемному мовленні;

          розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, кмітливість; виховна: виховувати любов і пошану до рідного слова.

Тип уроку: урок  формування практичних умінь і  навмчок з елементами повторення.

... Читати далі »

Переглядів: 4915 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

7 клас

Урок № 26

Тема.                Безособові дієслова

Мета:          навчальна: сформувати поняття про безособові дієслова, їхню структурну будову, семантику, синтаксичну роль; формувати вміння розрізняти безособові  та особові дієслова;

                        розвивальна: розвивати вміння вживати безособові дієслова в односкладних реченнях,  в усному та писемному мовленні, визначати їхні виражальні можливості; 

     ... Читати далі »

Переглядів: 1476 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

Міжнародний дитячий конкурс знавців української мови

 імені Петра Яцика

І.  Напишіть твір на тему:  “Мій образ рідної землі”.

ІІ. Виберіть із дужок  правильний варіант прийменника.

Острів (у/в)океані, соняшники (у/в) цвіту,  купали (у/в) воді,  дивитися (з/зі/із) любов’ю, стукати (у/в/уві) вікно, груші (і/й) яблука.

ІІІ. Поясніть значення слова суржик.

ІV. Визначте, як називаються подані нижче вирази й що вони означають.

Дати на горіхи. Співати лазаря. Як у колесі білка. Мов сіль в оці.

V. Запишіть три загадки з прислівниками, підкресліть їх і поясніть написання.

VІ. До якої відміни належать іменники купе ... Читати далі »

Переглядів: 432 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

Контрольна робота № 1

Словосполучення і речення

І варіант

І рівень (за кожне завдання – 0, 5 бала)

1.Виділіть словосполучення.

а) біля озера; б) річки й озера; в) лісова стежка; г) листя жовтіє.

2.Вкажіть іменникове словосполучення.

а) відпочивати біля озера; б) будинок над озером; в) йти берегом; г) стояти у воді;

3.Вкажіть складне словосполучення.

а) багряна височінь; б) линути думками у височінь; в) полинути у височінь;

г) зупинитися вчасно.

4.Виділіть речення.

а) Спів жайворонка.  б) Жайворонкова пісня. в) Весела пісня. г) Лунає пісня жайворонка.

5.Позначте складне речення.

а) Сон літньої ночі колись мені снився.

б) Вітер сумно зітхав у саду.

в)Тем ... Читати далі »

Переглядів: 1392 | Додав: lilia | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)